onsdag den 3. august 2011

ALBUE #4

"Bevares"
Jeg har længe gået og funderet over, hvorfor jeg altid bliver så fantastisk rød i fjæset, hver gang jeg har trænet. Eftersom denne blog jo omhandler ALBUER, fik jeg den smarte idé, at finde ud af om der sker nogen som helst forandring ved albuen efter jeg har været ude og træne.. Jeg besluttede mig for at tage før&efter billeder


                      EFTER                                   FØR
  


                      EFTER                                   FØR


Tja, efter hvad mit øje kan overskue, er der ingen forskel overhovedet! Det er virkelig nyttig info at vide.. 

1 kommentar:

  1. Åh, hvor genialt! Virkelig cool blog Josefine :)

    Kig meget gerne forbi min blog. http://bittersweetfairytales.blogspot.com/
    Det ville betyde rigtig meget for mig.

    SvarSlet